czwartek, 18 lipca 2013

Informacja

Po prostu padłam na zawał jak zobaczyłam kiedy ostatni raz dodałam wpis! 3 lipca! 3 lipca! 3 lipca! Ludzie święci! Masakra. A to wszystko przez to, że przez 2 tygodnie pilnowałam mojej młodszej kuzynki. Tak szczerze to została mi do napisania ostatnia scena tylko nie wiem jak się do niej zabrać. Nie chcę jej schrzanić i do końca nie wiem co tam ma być. Albo zakończę ją naiwnie albo tak, że nie będzie wiadomo o co chodzi a wy się wkurzycie hahaha. Wersji tej sceny mam dużo i na razie nie mogę się zdecydować. Postaram się jednak napisać do soboty. Paa kochani i dziękuje za cierpliwość <3 
Jeszzcze raz okropnie przepraszam! Nie miałam pojęcia, że tak długo trwa moja nie obecność. 
W bloogach też mam zaległości ale wszystkie przeczytałam tylko nie skomentowałam :(. Tak wiem, okropny człowiek ze mnie. 

2 komentarze:

  1. Jest już NIEDZIELA !!!!!!!!Czemu jeszcze niema rozdziału ?! Czy ty chcesz mnie wykończyć ?! Co 5 min. sprawdzam czy dodałaś !! Ja popadam e paranoje przez cb !!!! Dzisiaj masz dodać !!!! Jak nie, to znajdę i zabiję !!!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award. Szczegóły u mnie w zakładce “Nominacje”. :)

    OdpowiedzUsuń

cześć! jeśli już zajrzałaś/łeś to zostaw po sobie jakiś ślad. Za każdy komentarz postaram się odwdzięczyć C: