piątek, 1 lutego 2013

HAPPY BIRTHDAY HARRY!

NIE WIERZĘ, NIE WIERZĘ, NIE WIERZĘ

dziś mój krejzol skończył 19 lat,
 mogłabym powiedzieć, że wciąż wydaje mi się, że ma 16 lat.
boże, jak ten czas szybko leci?
nie przedłużając, wiem, że pewnie tego nie czytasz, 
ale tak czy siak złożę Ci życzenia.
więc dużo seksu, tak tego nigdy nie za wiele.
spełnienia kolejnych marzeń,
natrafienia na tą drugą połówkę, która będzie Ciebie warta
(najlepiej mnie)
 żeby woda sodowa nie uderzyła Ci do głowy.
trwałości w przyjaźni,
aby śpiewanie wciąż sprawiało ci tyle frajdy,
po prostu wszystkiego najlepszego <3 

nie mogę się powstrzymać, żeby nie dodać kilku jego gifów C:








 nowy rozdział powinien pojawić się jakoś między piątkiem, a sobotą C:

7 komentarzy:

  1. omg, już jest taki stary? ;o
    Nawet nie wiedziałam! Hahahah częśc 'najlepiej mnie' rozpieprzyła mnie!
    Więc idziemy do niego na impreze, nie ma co.
    Czekam na roździał! Pozdr popaprańcu! < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już niedługo będzie :3 'popaprańcu'? i kto to mówi, haha :3

      Usuń
  2. Wszystkiego naj Louis :*** Ogółem to fajny blog. Czekam na nn notkę :P Aha i zapraszam do mnie:
    me-and-you-4ever-love.blogspot.com :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wszystkiego najlepszego Louis" haha
      Też nie mogę uwierzyć, że Harry ma już 19 lat...

      Usuń
    2. czytanie ze zrozumieniem hahaha (y)

      Usuń
  3. fajne gify :)
    Zapraszam na XII część imagina KISS YOU - o One Direction;
    http://imaginy1direction.blogspot.com/2013/02/kiss-you-cz12.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będę miała czas to zajrzę

      Usuń

cześć! jeśli już zajrzałaś/łeś to zostaw po sobie jakiś ślad. Za każdy komentarz postaram się odwdzięczyć C: