środa, 22 maja 2013

Informacja

Hej, hej :PP
Chciałam was powiadomić, że rozdział pojawi się prawdopodobnie w piątek lub sobotę. 
Wiem, że długo nie dodaje ale najpierw miałam problemy rodzinne a teraz zdrowotne więc tak to ze mną jest. Nigdy nie może być dobrze. Rozdział mam napisany do połowy tylko troszkę straciłam wenę ale obiecuje, że ją dostanę. Już ja się o to postaram :D. 
Także jeśli ktokolwiek chociaż jedna osoba czeka z utęsknieniem na rozdział to bardzo mi miło i naprawdę wierze, że ktoś taki jest więc po to ta informacja. 
To paa <333

2 komentarze:

  1. Ja czekam, ja czekam :D a zwłaszcza że sama leże chora z wielkim bólem rwy kulszowej:( Pozdrawiam i czekam najdłużej do soboty! :D Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Są osoby które czekają nie martw się. Ja na przykład albo Asiek1323 i wiele innych.

    OdpowiedzUsuń

cześć! jeśli już zajrzałaś/łeś to zostaw po sobie jakiś ślad. Za każdy komentarz postaram się odwdzięczyć C: